SERVIS kávovarov

Infolinka servis: 0918 341 576 Pondelok-Piatok: 07:30-16:00

Mail: servis@brel.sk

Pre záručné opravy kontaktujte priamo predajcu pre spustenie reklamačného procesu. 

 

Služby extra: nahlásenie zvozu kávovaru do servisného strediska, služba je spoplatnená 10,- euro s dph.

Odporúčame mať pripravený model kávovaru(nájdete na štítku po vysunutí misiek na kávové zvyšky, označenie začína písmenkami NICR a následne číslo modelu, napr. NICR550) a tiež popis, ako sa prejavuje porucha. 

 

Dôležité info v prípade reklamácii: v prípade, že posielate Váš kávovar do servisného strediska poštou, resp. kuriérom, je potrebné  dodržať niekoľko zásad prípravy produktu na transport a zabalenie prístroja na transport - vyprádznite kávovar od vody a  zvyškov  kávy, vymontujte filter na vodu, prípadne odparte systém.  Kávovar optimálne posielajte v originálnej krabice aj s polystyrénom. Ak už krabicualebo polystyrén nemáte, použite inú vhodnú krabicu a výplň. Ak zadávate prepravu Vy, upozornite prepravnú službu na krehký tovar.

Pri pozáručnom servise, v prípade že sa produkt nebude opravovať, účtujeme poplatok za diagnostiku sumou 20,00€ s dph. Poplatok v prípade opravy, účtovaný nebude.

CUBE'4

Technológia arómy
v kompaktných rozmeroch.