NICR550
Náš TOP seller.
Infolinka servis: 0918 341 576 Pondelok-Piatok: 07:30-16:00
Mail: servis@brel.sk
Pre záručné opravy kontaktujte priamo predajcu pre spustenie reklamačného procesu.
Služby extra: nahlásenie zvozu kávovaru do servisného strediska, služba je spoplatnená 10,- euro s dph.
Odporúčame mať pripravený model kávovaru(nájdete na štítku po vysunutí misiek na kávové zvyšky, označenie začína písmenkami NICR a následne číslo modelu, napr. NICR550) a tiež popis, ako sa prejavuje porucha.
Dôležité info v prípade reklamácii: v prípade, že posielate Váš kávovar do servisného strediska poštou, resp. kuriérom, je potrebné dodržať niekoľko zásad prípravy produktu na transport a zabalenie prístroja na transport - vyprádznite kávovar od vody a zvyškov kávy, vymontujte filter na vodu, prípadne odparte systém. Kávovar optimálne posielajte v originálnej krabice aj s polystyrénom. Ak už krabicualebo polystyrén nemáte, použite inú vhodnú krabicu a výplň. Ak zadávate prepravu Vy, upozornite prepravnú službu na krehký tovar.
Pri pozáručnom servise, v prípade že sa produkt nebude opravovať, účtujeme poplatok za diagnostiku sumou 20,00€ s dph. Poplatok v prípade opravy, účtovaný nebude.
Súhlasím so spracovaním osobných údajov.